Tevreden klanten:

Elektronische handtekening met eID, Pen, SMS

Onderteken online, overal!

Geef uw klant de flexibiliteit om documenten te ondertekenen wanneer en waar hij maar wil met een digitale handtekening of elektronische handtekening.

Klanten kunnen uw documenten ondertekenen zowel op kantoor als op de baan, via hun laptop, tablet of smartphone.

Onderteken met Smartcard Onderteken met Pen Onderteken met TAN/SMS

PDF documenten en Word documenten kunnen ondertekend worden met behulp van een eID, een fysieke handtekening of via SMS.

E formulieren

Definiëer velden die vóór het ondertekenen ingevuld worden.

Beheer uw documenten waar u maar wilt!

Toegang tot uw account en uw documenten heeft u op elk apparaat en elke locatie.

U ontvangt real-time updates over de status van uw documenten!

Bekijk elke digitale handtekening of elektronische handtekening in uw account.

Onderteken PDF documenten online
Sales team onderteken documenten online

Perfect voor uw Sales team

Deel documenten met uw verkopers op de baan zodat deze bij de klant meteen kunnen ondertekend worden op tablet of smartphone.

U heeft real-time informatie waar en wanneer een document ondertekend is.

API Digitale handtekeningen

Integreer digitale handtekeningen in uw ERP, CRM of andere applicatie met onze krachtige API.

Elektronisch ondertekenen - OKSign Logo's krachtige API kan makkelijk geïntegreerd worden in de workflow van uw bedrijf.

OKSign API
Belgische eID kaartlezer

Elektronische identiteitskaart EIDAS ondertekenen in EU eID kaartlezer

Elektronisch ondertekenen - OKSign Logo ondersteunt nu al de Belgische eID kaart en weldra ook de elektronische identiteitsbewijzen van andere EU lidstaten.

Veilig en wettelijk

Elektronisch ondertekenen - OKSign Logo volgt de wetgeving rond de digitale handtekening op de voet, met inbegrip van de Europese eIDAS.

Digitale handtekeningen, elektronische handtekeningen, e-Signatures, Advanced Electronic Signature (AES) en Qualified Electronic Signature (QES) worden ondersteund.

Alle handtekeningen (digitale handtekeningen, elektronische handtekeningen, ...) worden voorzien van een tijdstempel en documenten worden gecertificeerd om de integriteit van het document bij het ondertekenen te waarborgen.

EIDAS wetgeving ondertekenen documenten
Betrust Online signing servers

Beveiligd als een bank

Elektronisch ondertekenen - OKSign Logo houdt uw documenten volstrekt privé en afgeschermd met beveiligde server-infrastructuur van wereldniveau.

Ons datacenter wordt voortdurend fysiek gemonitord door professionele beveiligingsexperts met behulp van camerabewaking, moderne anti-inbraaksystemen en andere elektronische middelen.

Onze SSL en AES encryptie en ISO27001 gecertificeerde server infrastructuur houdt uw documenten gegarandeerd veilig.

Uw gegevens worden opgeslagen met AES - 256 bit encryptie. Elk document is geëncodeerd met een unieke sleutel.

Functies

Snel!

Laat uw documenten snel ondertekenen met een digitale handtekening of elektronische handtekening en bespaar op administratieve kosten. Uw contracten worden meteen getekend!

Gebruiksgemak

Uw klant kiest zelf hoe hij het document wil ondertekenen: met de eID, op een touchscreen met een stylus pen of via SMS. En dat op welk apparaat hij ook verkiest: desktop, tablet, smartphone…

Co-signing

Documenten kunnen gedeeld en ondertekend worden door verschillende mensen. U kunt perfect opvolgen wie al dan niet getekend heeft.

Formulieren

U kunt documenten laten invullen of vervolledigen voor het handtekenen.

Bulk Tekenen

Honderden mensen tegelijk kunnen uw document tekenen! Publiceer het op uw website of stuur hen de unieke link via e-mail.

API

Gebruik onze API om in geen tijd uw eigen toepassingen mee te verbinden via onze REST API dienst.

GEEN tariefplan, GEEN abonnement

Maak meteen uw GRATIS account aan!

Uw GRATIS account geeft u meteen recht op 25 credits, waarmee u alle mogelijkheden van Elektronisch ondertekenen - OKSign Logo kunt ontdekken.

Verbruik

Credits

Per handtekening

1.0

OK!Sign API gebruik (maandelijks)

10.0

Silverfin connectie (maandelijks)

10.0

Converteer Word naar PDF document

0.04

Archiveer ondertekend PDF document (maandelijks)   

0.01


Koop credits om de kracht van uw account ten volle te benutten. (*)

(*)Credits kopen kan vanuit uw account.

20 credits
 € 20

  • 1 € / Credit

75 credits
 € 60

  • 0,80 € / Credit

150 credits
 € 90

  • 0,60 € / Credit

240 credits
 € 120

  • 0,50 € / Credit

Alle prijzen zijn exclusief BTW (indien van toepassing). Credits zijn geldig gedurende één jaar na de laatste aankoop.

Over ons

Betrust N.V. is een Belgisch bedrijf dat gespecialiseerd is in dienstverlening rond het online ondertekenen, certifiëren en versturen van PDF documenten en meer…

Deze diensten worden verstrekt in een Software-as-a-Service (SaaS) model.

Dat laat bedrijven toe om hun zakelijke toepassingen uit te breiden met onze diensten. Zo beperken ze hun administratieve kosten en verhogen ze hun klantentevredenheid.

 

Deze website steunt volledig op de Betrust services.

Wenst U de Betrust services te integreren in uw zakelijke processen? Contacteer ons! We hebben een pasklare oplossing voor u.

Bezoek onze corporate website op: https://www.betrust.be

Betrust N.V. kantoren - adres

Contacteer ons

Betrust NV Logo Betrust N.V.
Adres:
Helenboslaan 30,
B-2630 Aartselaar
(Antwerp) Belgium.
Telefoon:
+32 3 298.54.95
Service Desk:
support@betrust.be
Ondernemings nummer:
0477905835
BE 0477905835


Uw feedback...